happy every

ساخت وبلاگ

بعد از یک دوره سه ساله، باشگاه آشپزی مدرسه راهنمایی Stratford Northweste، که اکنون شامل دانش آموزان از دبیرستان مرکزی استراتفورد است، نخستین شام را در 3 دسامبر برگزار می کند.

به گفته پل فینکلستاین، که معلم نظارت باشگاه از زمان شروع آن در سال 2002 بوده است، علاقمندی دانشجویان به این باشگاه در چند سال گذشته کاهش یافته است و دانشجویان کافی نبودند که به مدت زمان شغلی برای آشپزی و خدمت رسانی نیاز داشتند اوقات فراغت به طور منظم در Cafe Avocado Screaming Northweste برای ایجاد باشگاه حیاتی است.

Finkelstein گفت: "من تا به حال برخی از دانش آموزان برای من امسال امتحان کردم و می پرسم آیا می توانیم آن را بازگردانیم." "بنابراین من رهبری خود را گرفتم و سپس ما به دانش آموزان استراتفورد مرکزی رسیدیم. بنابراین این ترکیبی از دو مدرسه است که در کنار هم قرار دارند، که عالی است.

در آماده سازی برای خدمت به هر یک از شام باشگاه، دانش آموزان روز با سرآشپز بازدید آماده ظروف و یادگیری مهارت های لازم قبل از خدمات صرف. سپس، در شب، سرآشپز نظارت می کند که دانش آموزان هر دو آشپزخانه و اتاق ناهار خوری را برای 50 دینر اجرا می کنند. در برخی موارد، این باشگاه برای بیش از 100 نفر در طول وعده های جمع آوری کمک های مالی برای علل مانند زمین لرزه ها در ژاپن و هائیتی پخته شده است.

روز دوشنبه، سرآشپز / صاحب AO Pasta Kris Schlotzhauer آموزش می دهد که دانش آموزان برای تهیه یک منو از گوجه فرنگی آلبوم گوسفند، پرتقال شخم زده، ناپولیتان خوراکی با پیتزایی و دسر و تریامیسو برای دسر آموزش دهند.

Schlotzhauer گفت: "من فکر می کنم زمانی که این (باشگاه) در استراتفورد رفتم، دور رفتم، و من چند سال پیش پشت سر گذاشتم و همیشه می خواستم به نحوی درگیر این موضوع باشم."

"... (منو) بسیار روستایی ایتالیایی است - بسیار شبیه آنچه که ما در رستوران انجام می دهیم. من فقط می خواستم چیزی سرگرم کننده و بعضی چیزها - مانند ما یک ماکارونی تازه، یک راویولی - که قبلا آنها را انجام نداده بودیم. »

با توجه به Finkelstein، این منو همچنین با برخی از دستورالعمل ها و تکنیک هایی که دانش آموزان در کلاس درس می آموزند، مطابق است. به عنوان مثال، هرچند آنها هرگز خوک شام نداشته اند، دانش آموزان به تازگی یاد گرفته اند که چگونه یک شکار را بشکنند. و در حالی که دانش آموزان لازانیا تازه از ابتدا پخته شده، آنها هرگز ravoli را ساخته اند.

با شلوغی بین 5:30 تا 7 بعد از ظهر، شام دوشنبه هر 30 دلار خواهد بود و تمام درآمد حاصل از غذا به باشگاه آشپزی منتقل می شود. برای رزرو رزرو، تماس بگیرید Avocado فریاد در 519-271-9740 بیرون. 307

شام دوم سال تحصیلی نیز برنامه ریزی شده است، این بار برای 14 ژانویه از ساعت 5:30 صبح شروع می شود. اگرچه این منو هنوز در سنگ قرار نگرفته است، آررون کارلی، سرآشپز اجرایی هتل The Bruce، گفت که وی کودکان را در آشپزی غذای محلی و کانادایی، با استفاده از غذاهای محلی و تازه، هدایت خواهد کرد.

"برخی از بهترین خاطرات من در دبیرستان من - من در اوهوا بزرگ شدم - برخی از بهترین خاطرات من در خانه بود، اگر بخواهید، اما بخشی از آن پخت و پز است. یادگیری نحوه ی انجام مهارت های آشپزی در دبیرستان فوق العاده بود. این لحظه بود این در دبیرستان بود و در کلاس پخت و پز بود و این لحظه ای بود که من گفتم: "من می خواهم این کار را برای حرفه ای انجام دهم".

کارلی می گوید که برنامه های پخت و پز کلوپ و ناتوسترن در کل باعث می شود کودکان به خوردن غذاهای تازه و سالم برای خود آموزش بدهند و مانع از نیاز به مواد غذایی منجمد و فست فود شوند، خصوصا زمانی که آنها بعد از دبیرستان به خانه می روند.

happy every...
ما را در سایت happy every دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : anna annahome بازدید : 310 تاريخ : شنبه 11 اسفند 1397 ساعت: 12:06